Rádi bychom Vás informovali, že ambulantní péče v rámci FN Motol je poskytována především pacientům, kteří mají žádanku na vyšetření od praktického a/nebo ošetřujícího lékaře, popř. doporučení z jiného oddělení FN Motol.
Předem je třeba se telefonicky objednat na příslušném oddělení.
Seznam kontaktů.
Pokud jste objednaní na ambulantní vyšetření, nemáte platné české veřejné zdravotní pojištění a přicházíte během otevírací doby Oddělení Péče o Samoplátce, je potřeba:
– registrovat se na Oddělení Péče o Samoplátce.
– kontaktovat pojišťovnu (Uniqa, VZP pro cizince, Ergo, AXA Interpartner, cestovní pojištění);
– vzít s sebou pas / jiný doklad totožnosti, pojistku a doporučení;
– zaplatit zálohu na ošetření, v případě, že Vaše ošetření nebude hradit pojišťovna;
– pokud jste držiteli Evropské karty pojištěnce, vzít ji sebou a zkontrolovat platnost kartičky (v recepci ověříme, zda kartička uhradí Vámi poptávané vyšetření);
Výše zálohy záleží na předpokladaném rozsahu zdravotní péče.
Po vyšetření se pacient vrátí na Oddělení Péče o Samoplátce, kde bude vystavena finální faktura za vyšetření.
Finální částka za poskytnutou zdravotní péči může přesahovat vyši složené zálohy. V takovém případě je nutné doplatit zbývající částku na přepážce Oddělení Péče o Samoplátce.